Fysioplein9
Ericaplein 9
6951 CP Dieren

Ziektebeelden+

Op deze pagina vindt u een aantal ziektebeelden en aandoeningen.

Naast de beschrijving van de ziektebeelden is er ook beschreven volgens welke richtlijnen de desbetreffende ziektebeelden behandeld kunnen worden. Echter u moet hierbij in acht nemen dat de behandelingen die hier beschreven staan algemene behandelingen zijn. Het is dus niet vanzelfsprekend dat u binnen de praktijk op exact dezelfde wijze behandeld zal worden. De behandeling wordt op uw klachten afgestemd.

De weergegeven teksten hebben een informatief karakter. Er kan geen enkele aansprakelijkheid worden aanvaard indien informatie uit de ziektebeeldengids aanleiding mocht geven tot enigerlei schade. Bij vragen naar aanleiding van de getoonde informatie kunt u altijd contact opnemen met uw therapeut.

De links openen in een nieuwe pagina. Als u die sluit komt u weer terug in onze website.

Achillespeesklachtenenruptuur Enkelklachten Schoudergordel
Aderverkalking Golferselleboog Spierruptuur
Artrose en artritis Hand, pols Stress
Belasting en belastbaarheid Hart- en vaatziekten Tenniselleboog
Beroerte Hartfalen Wat is stress?
CANS Het Hoofd Whiplash
COPD Hoofdpijn
De Heup Kaakklachten
De Rug Knieklachten
Dementie Rugklachten specifiek a-specifiek

Bron: Deze ziektebeelden zijn samengesteld in samenwerking met Marlou van der Lee, Kelly Tuin, Yvonne Way, Lianne Mook, Joost van de Kreeke, Vincent Hompes, Alice Eijkelhof en Mirjam Hoebe (Hogeschool Fysiotherapie in Amsterdam) en Bas Wiebenga (Fysiotherapie Medisch Centrum Noord).